Friday, June 17, 2005

siir : geceler, gunduzler ve ben

gecelerim oluyor, uzun
yaridan sonra
iyice pencesinde umutsuzlugun..

gunlerim var
gunluk-guneslik -bazen..
bazen de
firtinalar dolu
yuregimde..

cikislarim oluyor,
costugum, guldugum, konustugum..
her bir solukta
her bir kalp atisinda
evrende bir zerrede
evrenle bir butunde bulustugum..

inislerim oluyor;
ah o inisler,
yikilis, bitisler..
dibe vurus,
yasama ve kadere serzenisler..
binbir parca yurek ustunde
binbir ton umitsiz hissedisler..


yikiliyorum geceler, gunler boyu.
bir umit icimde
bir umit icinde,
gelecek gun tekrar silkinip
tekrar mutlulukla akacagim
herseyi kapsayan,
herseyi saran, sarmalayan,
icinde
anlayan ve seven
evren..


hediye tuydes
16 temmuz persembe, gece 0:6
bir sefkatli el vardi, o da epey uzakta kaldi..

1 Comments:

Blogger Selin said...

Takipteyim :-)
Bak Fikret Kizilok'un sarkisini hatirladim bu siirin ustune:

inişlerim çıkışlarım
o kendimden kaçışlarım
gidişlerim dönüşlerim
içimdeki sır o kısır döngülerim

şarkılarım sancılarım
kadınlarım hüsranlarım
dostluklarım acılarım
içtiğim su o pusu duruşlarım

yarım kalan sevgilerim
uyanmamış sabahlarım
perdesiz gecelerim
paramparça oluşlarım

yalanlarım yanlışlarım
o arkamdan bakışlarım
kendime geç kalışlarım
içtiğim su o pusu duruşlarım

yokuşlarım kalışlarım
umutlarım kaygılarım
inançlarım gözyaşlarım
ben miyim bu şarkıdaki satırlarım?

Simdi bir cikistasindir umarim. Cok optum

1:42 PM  

Post a Comment

<< Home