Thursday, May 25, 2006

Şiir: Geçmise rağmen,

her yeni
baharda,
yazda,
guzde
ya da kısta,
dilimde
bitmez tukenmez
sevda turkuleri
ask ozlemleri..

"cok gencsin diyen" oluyor,
"bu yasta
o duygudan
insan
kolay kolay
vazgecemiyor"

sanmayın ki
hic yanmadi yuregim,
ya da hic aglamadim,
geceler boyu odamda
saatlerce dostlarımla telefonda,
terkedilislerimden sonra
ya da terketmelerimde, mecbur kaldıgım,
-ask olmasa da-
bir iliski son buldugunda...

sanmayın ki
bilmiyorum
benzer acıların -buyuk olasılıkla-
askin altında saklı olacagını,
unutmusum
yardan gelen bir suskunlugun
bir anda gonlumu bin parcaya bolecegini,
hayal ediyorum,
kavgasız gurultusuz bir iliskide,
sevdigimin beni asla incitmeyecegini...

sevda turkulerimde,
amacım
oyle acıları
yeniden hatırlatmak
ya da dilemek degil,
sevenlere,
sevilmeyi isteyenlere,
ne kendime,
ne de beni sevmesini bekledigime...
hayalim
NE etmek birisini kendime
kul-kole
deli divane,
onca isinin -ve de isimin-
onca gunluk derdin icinde...

hatta,
sırılsıklam asık olsam bile,
dilim varıp da soyleyemeyebilirim,
ne kendime
ne kimselere,
ne o beklenen yare,
olur da hazır degildir,
cesaret edemez benim kadar sevmeye,
ya da kıymet vermez,
bana karsı kullanır
diye...

gene de
gecmis yaralardan sonra,
vazgecmek
korkmak
istemiyorum asktan,
delice sevip sevdalanmaktan,
ben cesaret gostermezsem,
nasıl askı hakederim,
bir omurluk sevda beklerim
yardan
yaradandan,

hep bu korkudan degil mi zaten;
ask
uzak bizden
gonlumuzden,
elini etegini cekmis omurlerimizden,
ancak okunabiliyor bir siirin dizelerinden,

baharlar,
yazlar,
guzler ve
kıslar
yasanıyor icimizde
mantıklı ve hasarsız secimlerimizde,
sorarım size;
kacımız gercekten mutluyuz
daha mı az kaybediyor insan,
boyle urkek hayatlar ile?

23 mayıs 2006 saat olmus 21:17,
ben mısralar diziyorum, halbuki final sorularımın hazırlanması hala bitmedi...
:(

0 Comments:

Post a Comment

<< Home